.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشكال قانوني تشکیل سازمان ملی مهارت

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل سازمان ملی مهارت اشکال قانونی دارد.

علی اصغر یوسف نژاد افزود: تشکیل سازمان ملی مهارت از لحاظ قانونی دارای اشکالاتی است.

وی خاطرنشان کرد: شورایعالی انقلاب فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی را تصویب کرد و در سال 1371 از شورای گسترش و آموزش عالی مصوبه گرفته است به همین دلیل شورایعالی اداری نمی تواند مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی را لغو کند.

نماینده ساری در مجلس افزود: براساس ماده 115 مدیریت خدمات کشوری وظایف و اختیارات شورایعالی اداری در مورد ادغام واحدهای استانی و شهرستانی وابسته به هر یک از وزارتخانه ها است در حالیکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یک نهاد کشوری نیست و از طرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی ماهیت کار و شرح وظیفه اش با سازمان فنی و حرفه ای تفاوتهایی نیز دارد.

وی اظهار داشت: در ماده 139 قانون برنامه چهارم و تبصره ماده 115 قانون خدمات مدیریت کشوری ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی جدید باید به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده باشد در حالیکه این اتفاق صورت نگرفته و مغایر قانون است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: انتزاع آموزشکده های فنی و حرفه ای از وزارت آموزش و پرورش و انتزاع دانشگاه علمی کاربردی از وزارت علوم است.

یوسف نژاد یادآور شد: ماده واحده پذیرش دانشجو در آموزشکده های فنی و حرفه ای مراکز تربیت معلم و دانشگاه شهید رجایی که در اردیبهشت ماه امسال به تصویب رسید با این مصوبه تضاد قانونی داشته و مغایرت قانونی با مصوبات اخیر مجلس دارد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.